niedziela, 1 lipca 2012

Film Katy Perry: Part of me !

Nowość!!! gwiazda przedstawia długo oczekiwane wideo!


Katy Perry przedstawia długo oczekiwane wideo do Wide Awake- kawałka pochodzącego z filmu Katy Perry: Part of me. Film zadebiutuje w kinach już 5 lipca.


Katy Perry: Part of me to film dokumentalny zrobiony w technice 3D, który opowie o początkach kariery Katy do momentu jej rozwodu z Russellem Brandem. Film zadebiutuje już 5 lipca tego roku!


W filmie "Katy Perry: Part of me" wokalistka pokaże swoją prawdziwą twarz.

Gwiazda przyznała, że w dokumentalnym obrazie nie zabraknie scen, w których zobaczymy jej cierpienie po rozwodzie z Russellem Brandem.
-Zobaczycie, że choć byłam smutna, zła i rozbita, nie poddałam się i nadal spełniam marzenie, które chciałam spełnić od zawsze - tłumaczy Perry. - Wierzę, że wielu widzów podniesie to na duchu i zainspiruje  do działania. Nie zawsze jestem wymalowana i ubrana w piękne stroje. Show-biznes i Hollywood promują sztuczność, a ja chcę pokazać ludziom, że ci znani i lubiani też są ludźmi. I że każdy z nas powinien znaleźć swoją pasję i rozwijać ją, obojętnie czy ma pieniądze sławę, czy nie.

Zwiastun filmu:











W KINACH 5 LIPCA

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz