niedziela, 1 lipca 2012

Katy chce nagrać płytę country?

Katy Perry chce w przyszłości nagrać album country. Piosenkarka uwielbia muzykę Patty Griffin i akustyczne brzmienia.



- Zawsze chciałam nagrać akustyczną płytę - wyjaśniła Katy Perry. - Mój ulubiony album to "Flaming Red" Patty Griffin. Odkryłam go w Nashville. Chcę kiedyś zrobić coś w tym stylu. Wiem, że to w mojej mocy, a ponieważ jeszcze nie próbowałam czegoś takiego, jest to tym bardziej ekscytujące.
Przypomnijmy, że wokalistka pracuje obecnie nad własnym filmem koncertowym, "Katy Perry: Part Of Me". Premiera dzieła planowana jest na 4 lipca. Dyskografię Amerykanki zamyka album "Teenage Dream" z sierpnia 2010 roku. W marcu w sprzedaży pojawiła się reedycja płyty, "Teenage Dream: The Complete Confection".


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz